niedziela, 13 sierpnia 2017

MIXA PRO-TOLERANCE - LEKKI KOJĄCY KREM NAWILŻAJĄCY

Wprawdzie nie mam wrażliwej skóry, ale z uwagi na to, że jest ona sucha postanowiłam wypróbować krem, który posiada aktywne składniki i jest jednocześnie delikatny.
Z informacji na stronie producenta można dowiedzieć się, że Mixa PRO-Tolerance  "...zawiera formułę stworzoną, aby nawilżać, łagodzić i zmniejszać reaktywność suchej skóry nadwrażliwej. Niewielka liczba składników pozwala minimalizować ryzyko występowania alergii. 
Formuła kremu, wzbogacona jest w kompleks o właściwościach odżywczych, stworzony z kwasów tłuszczowych i witaminy PP poprawia funkcjonowanie naturalnej bariery ochronnej skóry nadwrażliwej i skutecznie zmniejsza jej reaktywność..."




Jak wcześniej wspomniałam nie mam wrażliwej skóry, więc w kwestii tego, czy ten krem zmniejsza jej wrażliwość nie mogę się wypowiedzieć, jednak o pozostałych jego właściwościach, jak najbardziej 😀
Krem zamknięty jest w hermetycznym opakowaniu z dozownikiem, który za jednym naciśnięciem aplikuje dość znaczną ilość kremu, więc jeśli chce się go użyć np. tylko pod oczy trzeba delikatnie go nacisnąć, by zbyt dużo kosmetyku nie wydostało się z opakowania. Krem jest bezzapachowy, ma dość gęstą konsystencję, ale łatwo się rozprowadza. Z racji tego, że zostawia na skórze „lekki, tłusty film” nie miałam odwagi użyć go pod makijaż – bałam się, że nie będzie mi się "trzymał" na twarzy. Po użyciu tego kremu czuć, że skóra jest miękka, delikatna, nawilżona i odzyskuje uczucie komfortu.
Krem spodobał się również mojemu mężowi, który ma bardzo suchą łuszczącą się, szczególnie na czole, skórę. Po kilkukrotnym zastosowaniu, przełożył ten krem na swoją półkę z kosmetykami. 
A niech ma, jemu przyda się chyba bardziej 😉


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz