wtorek, 29 sierpnia 2017

JOGURTY ZOTT PRIMO - PROJEKT TRND

Dzięki trnd kolejny raz mam możliwość poznania nowych produktów, tym razem są to jogurty Zott Primo.
W zeszłym tygodniu dotarł do mnie Zestaw Ambasadora zawierający:
  • Przewodnik projektu,
  • Książeczkę Badania Opinii, która służy do zebrania informacji wśród moich "testerów" na temat jogurtów.



W ramach budżetu w wysokości 35 zł mogę zakupić jogurty, które wybiorę z listy produktów objętych akcją.


Pierwsza część zakupów zrobiona, połowa budżetu wykorzystana.
Udało się mi kupić: 
  • jogurty naturalne słodzone miodem,
  • jogurty pitne bez laktozy,
  • jogurty naturalne.


Właśnie wróciłam z zakupów z drugą partią jogurtów. Tym samym wykorzystałam cały budżet przeznaczony na projekt.
Testowania trwają 🍴

1 września



Podsumowując moje testowanie i zarazem odpowiadając na pytanie Kasi (urodzianka.pl) moja opinia na temat testowanych jogurtów jest następująca:
  •  Jogurt naturalny - mój faworyt - jego skład jest prosty: mleko, białka mleka, żywe kultury bakterii i .... koniec! W składzie brak mleka w proszku, innych zagęszczaczy itp. po prostu sama natura. W smaku jogurt bardzo mi przypasował bo nie jest kwaśny. Konsystencję ma bardzo kremową, aksamitną, jest gęsty, ale nie tak jak np. jogurty typu greckiego. Kiedy mam ochotę na coś słodkiego i bardziej pożywne danie, dosypuje do niego dwie łyżki muesli, smakuje wybornie!
  • Jogurt naturalny z miodem - jak dla mnie za słodki. Ma w swoim składzie 10,6% miodu, którego smak jest bardzo wyraźny. Niestety do jogurtu dodano skrobię kukurydzianą, nie wiem po co 😒
  • Jogurty bez laktozy - jak dla mnie mają mniej wyraźny smak, a ich konsystencja jest trochę "luźniejsza" niż tych z laktozą. Gdybym nie mogła jeść produktów zawierających laktozę, pewnie bym się cieszyła, że taki produkt pojawił się na rynku
  • Jogurty z dodatkami - udało się mi zakupić tylko dwa smaki - wiśniowy i jagodowy (ten smakował mi bardziej). Skład jogurtu to tylko trzy składniki, jeżeli chodzi o skład polewy jagodowej, wielkiej tragedii nie ma: 35% jagód, woda, cukier, 14% musu jagodowego i niestety trochę zagęszczaczy. Ale w smaku dobre, można je zjeść na deser 😉
 Kto próbował już nowych Primo? Smakują Wam?

3 komentarze:

  1. Które produkty najbardziej przypadły ci do smaku? :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedź na Twoje pytanie Kasiu, znajdziesz w dalszej części postu (przed chwilą go uzupełniłam) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie przeczytałam :-) Pewnie ja też na pierwszym miejscu wybrałabym jogurt naturalny, bo je uwielbiam, natomiast na drugim miejscu zapewne znalazłby się jogurt bez laktozy- ostatnio wprowadzam takie produkty do swojej diety :-)

    OdpowiedzUsuń