poniedziałek, 28 sierpnia 2017

L'OREAL PARIS VOLUMISSIME X5 - TUSZ DO RZĘS

Kolejnym tuszem, który testuję jest pogrubiający tusz do rzęs Volumissime x5 od L'oreal Paris. Zgodnie z opisem producenta tusz ma widocznie zwiększać objętość rzęs, dzięki zawartości cząsteczek utrzymujących na rzęsie warstewkę tuszu, jednocześnie nadając rzęsie regularny kształt. Kompleks silikonowy zawarty w formule oraz odpowiednio wyprofilowana szczoteczka pozwala równomiernie nanosić tusz na każdą rzęsę oddzielnie, nie sklejając ich i nie obciążając.
Ceramidy R odżywiają rzęsy, odbudowują uszkodzone ich partie, dodając im objętości. zawiera czysty ekstrakt węglowy, który dodaje spojrzeniu wyrazistości i głębi. Rezultat: - 5 x pogrubione rzęsy - 2 x bardziej intensywna czerń.
 
 
Parę słów ode mnie:
Jeżeli ktoś, tak jak ja, oczekuje po zastosowaniu tego tuszu widocznego zwiększenia objętości rzęs to trochę się zawiedzie - rzęsy po nim są tylko trochę pogrubione. Ale w rekompensacie tusz nadaje rzęsom piękny czarny kolor. Szczoteczka jest wygodna w użyciu, gęsta i dobrze rozdziela rzęsy, w mojej ocenie bardziej je wydłuża niż pogrubia. Jest trwały – nie kruszy się i nie obsypuje. Łatwo się zmywa. Tusz jest idealny na co dzień, do pracy, kiedy chcemy uzyskać naturalny wygląd, jednak na wieczorne wyjścia według mnie jest za słaby. Muszę stwierdzić, że tym razem L'oreal mnie nie zachwycił – tusz jest dobry, ale nie jest moim faworytem.
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz