sobota, 27 maja 2017

L'OREAL PARIS - BOTANICALS FRESH CARE - GERANIUM

Botanicals Fresh Care to marka wysokiej jakości produktów do pielęgnacji włosów, nasyconych roślinnymi substancjami aktywnymi, zainicjowana w wyniku wprowadzenia nowej formy współpracy pomiędzy rolnikami oraz botanikami. 
Po raz pierwszy laboratoria L’Oréal Paris, zajmujące się produktami do pielęgnacji włosów, zrezygnowały ze stosowania silikonów, parabenów i sztucznych barwników.
W skład linii Botanicals wchodzą:
  • Krokosz - zapewnia  suchym włosom odżywienie aż po same końce. Wygładza kosmyki i zapobiega rozdwajaniu się końcówek
  • Kolendra - wzmacnia włosy od nasady aż po same końce. Zapobiega rozdwajaniu się końcówek i łamliwości włosów
  • Geranium - ciesz się długofalowymi efektami odpowiedniego nawilżenia. Zyskaj zdyscyplinowane włosy, które łatwo ułożysz. [źródło: http://www.botanicalsfreshcare.pl]
Do testowania dostałam szampon oraz tonik rozświetlający z gamy Geranium 🌺


Teraz kilka słów ode mnie:
Moje włosy są cienkie i farbowane, nie przetłuszczają się ani nie są przesuszone. Od szamponu wymagam, żeby dobrze je oczyszczał, odżywiał oraz nadawał im blasku.
Ten szampon według mnie sprawił się całkiem nieźle – włosy po
jego zastosowaniu są gładkie, dobrze się rozczesują, a skóra głowy jest dobrze oczyszczona.

Kosmetyk przyjemnie pachnie, ma perłowy kolor, jest dość gęsty, jednak podczas mycia tworzy niezbyt gęstą pianę, co pewnie niektórym może przeszkadzać - dla mnie nie ma to większego znaczenia. Szampon jest zamknięty w opakowaniu, które ma aż 400ml pojemności i jest zaopatrzone w pompkę. Dzięki pompce, która jest praktyczna, można łatwo odmierzyć odpowiednią ilość szamponu, nie trzeba wyciskać ani przechylać opakowania, żeby go zaaplikować.

Nie jest to kosmetyk, który zrobił na mnie jakieś ogromne wrażenie – jest po prostu dobry. Jednak cieszy mnie fakt, że Loreal idzie w kierunku naturalnych kosmetyków, bez parabenów, silikonów i sztucznych barwników i za to ode mnie duży +



Tonik znajduje się w opakowaniu wyposażonym w dobrze działający atomizer, który rozpyla na włosach gęstą mgiełkę. Pierwsze, na co zwróciłam uwagę po jego użyciu, to przyjemny zapach, który pozostawia na włosach. Kosmetyk nie obciąża włosów, ani ich nie skleja. Zauważyłam, że po jego zastosowaniu jasne refleksy, które mam na włosach, stały się bardziej zauważalne, a kolor na włosach odzyskał blask i wyglądał tak jak świeżo po farbowaniu. Wprawdzie efekt ten utrzymuje się przez kilka godzin, ale nic nie stoi na przeszkodzie, żeby kosmetyk używać kilka razy w ciągu dnia 😀


A Wy co sądzicie na temat tych kosmetyków? Spełniły wasze oczekiwania?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz