poniedziałek, 1 maja 2017

KAPSUŁKI VIZIR 3-in-1 PODS - EVERYDAYME

Już jutro powinna do mnie trafić przesyłka z Everydayme z kapsułkami Vizir do testowania. 

Projekt jest dość duży, bo bierze w nim udział aż 10 000 osób. 

Ja będę po raz  pierwszy brać udział w kampanii organizowanej przez Every, wcześniej zgłaszałam się do różnych projektów, ale niestety nie miałam szczęścia. Tym razem się udało 😃

 

 

Zestaw Ambasadora zawiera:

      - opakowanie kapsułek do prania Vizir Alpine Fresh (17 szt.)

  • - przewodnik projektu oraz książeczkę "Badanie opinii"

    - 20 pojedynczych opakowań z kapsułką Vizir Alpine Fresh

    - 15 ulotek Vizir 
 

  
Kapsułki są bardzo wygodne w użyciu, bo wystarczy wrzucić je do pralki, na nie pranie i gotowe. Nie trzeba dozować proszku, który często w takich sytuacjach się rozsypuje. Na duży plus jest to, że kapsułki nadają się zarówno do prania tkanin białych jak i kolorowych – nie trzeba dwóch osobnych opakowań, które zajmują miejsce – wszystko teraz mam w jednym. Kapsułki sprawdziły się w niskich, jaki i wysokich temperaturach – pranie zawsze było doprane, a ubrania pięknie pachniały. Nie zdarzyło się, żeby kapsułka nie rozpuściła się w trakcie prania, tak jak to zdarzało się mi niekiedy przy kapsułkach innych marek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz