poniedziałek, 1 maja 2017

PHILIPS - żelazko Azur Pro GC4887/30 - Philips Product Tester Platform

Jakiś czas temu na platformie Ambasador Innowacji testowałam wyciskarkę Philips - tutaj link
Teraz trafiło do mnie żelazko AzurPro z platformy Philips Product Tester. Żelazko będę testować przez 14 dni. W trakcie testowania przeprowadzony będzie konkurs - należy wypełnić ankietę na temat testowanego produktu oraz stworzyć propozycję postu na fb składającą się ze zdjęcia zrobionego podczas użytkowania żelazka oraz opisu lub hasła reklamowego do tego zdjęcia. W konkursie przewidziano 15 nagród, którymi są testowane żelazka.
Wyciskarka została ze mną, ciekawe czy tak samo będzie z żelazkiem ? 


Po raz kolejny muszę (nie muszę - chcę) pochwalić Philips za jego produkty. Bo dzięki temu żelazku przekonałam się, że prasowanie może być przyjemne. Nie dość, że prasowanie nim zajmuje mi o wiele mniej czasu niż przy poprzednim moim żelazku, to ubrania wyprasowane są wręcz perfekcyjne – nie mają żadnych zagnieceń. Koszulek nie muszę już prasować z obu stron! 
Żelazko bardzo szybko się nagrzewa, para bucha z niego z ogromną
siłą, a stopa wręcz sama ślizga się po każdej tkaninie. Do tego jeszcze ma długi kabel, a wbudowany pojemnik na kamień pozwala na wlewanie do niego zwykłej „kranówki”. Po prostu - perfekcyjne prasowanie, dla perfekcyjnych osób.
Naprawdę polecam 👍



9 maja

JAK JA SIĘ CIESZĘ, UDAŁO SIĘ !!! 😃 ŻELAZKO JEST MOJE !!!
Oto fragment wiadomości od Philips:

Szanowni Państwo,

Dziękujemy za udział w konkursie w ramach akcji „Testowanie żelazka tradycyjnego Philips GC4887/30”.

Z przyjemnością informujemy, iż w wyniku decyzji komisji została
Państwu  przyznana nagroda w postaci otrzymanego uprzednio do testów  żelazka   wraz z dodatkowym świadczeniem pieniężnym przeznaczonym na zapłatę podatku od nagrody.


💜💜💜KOCHAM PHILIPS !!! 💜💜💜

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz