niedziela, 18 lutego 2018

LA ROCHE POSAY - KREM MYJĄCY LIPIKAR SYNDET AP+

Tym razem w moje ręce trafił krem myjący Lipikar od La Roche Posay, który przeznaczony jest dla niemowląt, dzieci i dorosłych. Jest to kosmetyk odpowiedni dla wrażliwej, bardzo suchej, podrażnionej skóry ze skłonnością do swędzenia, a także dla skóry z tendencją do atopii.
Natychmiastowo koi, łagodzi skrają suchość skóry już od momentu kąpieli.



Według mojej oceny jest to idealny kosmetyk dla osób, które tak
jak ja, borykają się z problemem bardzo suchej skóry. Już po pierwszym użyciu czułam różnicę – skóra stała się miękka, gładka i dobrze nawilżona. Ten krem myjący jest delikatny dla skóry, dokładnie myje, a przy tym łagodnie się pieni. Ma bezzapachową i bezbarwną formułę. Opakowanie wyposażone jest w pompkę, która trochę ciężko „chodzi” – trzeba użyć nieco więcej niż zazwyczaj siły, aby zaaplikować kosmetyk – jednak efekt jaki daje, wart jest tego wysiłku.  Po dwóch tygodniach stosowania widzałam pozytywne rezultaty jego działania – skóra jest ukojona, nie swędzi i stała się bardziej elastyczna. 

Daję mu 5/5punktów

Jego regularna cena jest trochę wysoka, jak większości kosmetyków tego rodzaju. Za opakowanie 200 ml trzeba zapłacić około 46 zł, a za opakowanie 400 ml - 69 zł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz