czwartek, 8 lutego 2018

ANTYPERSPIRANT ADIDAS ADIPOWER 72H

Kolejnym produktem, który mam przyjemność testować dzięki trnd jest antyperspirant ADIPOWER Adidas.

Adidas ADIPOWER 72H to nowy antyperspirant stworzony dla mężczyzn i kobiet, którzy każdego dnia testują swoje możliwości i chcą mieć pewność maksymalnej ochrony przed poceniem się, nawet w ekstremalnych warunkach. Nowoczesna technologia Smart Body Response reaguje na intensywność Twojego wysiłku, kontrolując wydzielanie potu i przykrego zapachu aż do 72 godzin. (źródło: trnd.com).
W paczce ambasadora, którą dostałam znalazł się:
  • dezodorant ADIPOWER spray dla niej - czyli dla mnie 😉
  • dezodorant ADIPOWER spray dla niego - czyi dla mojej drugiej połowy
  • ulotki

Testowanie dezodorantu trwa w najlepsze - dzisiaj moje ulubione zajęcia tańca latino 😍



Jak dla mnie dezodorant jest OK. Podoba się mi jego zapach i to, że podczas zwiększonego wysiłku jego zapach staje się bardziej wyczuwalny tzn. jest bardziej intensywny. Dezodorant sprawdził się nie tylko podczas treningów, ale też na co dzień. 
Czy działa przez 72h? Tego nie sprawdziłam, wolałam się umyć 😉

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz