sobota, 18 marca 2017

ANTYPERSPIRANT W AREOZOLU DOVE WOMAN ORIGINAL - BABYBOOM.PL

Czas nadrobić moje relacje z testowań, które ostatnio się mi trafiły.
Prawie miesiąc temu, bo było to dokładnie 20 lutego otrzymałam następującego maila:




Właściwości dezodorantu:
  • Pielęgnuje delikatną skórę pod pachami
  • Zawartość ¼ kremu nawilżającego zapewnia niezwykłą miękkość i gładkość skóry pod pachami
  • Pomaga zredukować podrażnienia skóry pod pachami po goleniu
  • Zapewnia ochronę przed potem do 48 godzin
  • Subtelny zapach daje uczucie czystości 

Przesyłka dotarła :)

Najwyższy czas, żeby podsumować testowanie:
 
Dezodorant ma przyjemny, delikatny zapach, który nie koliduje z innymi używanymi zapachami np. perfum. Pielęgnuje skórę pod pachami i sprawił, że stała się ona miękka i gładka w dotyku. Bardzo dobrze chroni przed poceniem i nieprzyjemnym zapachem, a tym samym sprawia, że mogę czuć się komfortowo w każdej sytuacji. Dezodorant nie wysuszył mojej skóry, ale również nie spowodował uczucia „klejenia” się skóry. Dezodorantu używałam krótko po depilacji i nie wywołał on u mnie żadnych podrażnień ani szczypania. Opakowanie jest bardzo estetyczne i praktyczne. Czy działa przez 48h? nigdy tego nie sprawdziłam, ale jego skuteczność jest na pewno wyczuwalna przez dłuuugi czas. 
Opisane przez producenta właściwości dezodorantu sprawdziły się w 100%

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz