środa, 27 kwietnia 2016

ANTYPERSPIRANT NIVEA PROTECT&CARE - KLUB MOJA NIVEA

Dzisiaj odebrałam przesyłkę z Klubu Moja Nivea, w której otrzymałam do testowania dezodorant antyperspiracyjny w aerozolu Protect&Care, próbkę szamponu i odzywki do włosów suchych i łamliwych oraz kartkę z gratulacjami



Informacja o produkcie:
Antyperspirant NIVEA Protect & Care w sprayu zawiera składniki oraz zapach Kremu NIVEA, dzięki czemu łagodnie pielęgnuje skórę pod pachami, a jednocześnie zapewnia wysoce efektywną ochronę przed poceniem. To idealne połączenie skuteczności i pielęgnacji:
  • zapach Kremu NIVEA
  • 48h ochrona antyperspirantu i delikatna pielęgnacja od NIVEA®
  • przebadany dermatologicznie
  • nie zawiera alkoholu.

Moja opinia o dezodorancie: 



Zapach dezodorantu bezapelacyjnie kojarzy się z ponadczasowym kremem NIVEA i jest on dla mnie bardzo przyjemny. Czy działa przez 48h? Ciężko mi to stwierdzić, bo najdłużej miałam go „na sobie” przez 16 godzin i w tym czasie spełnił swoje zadanie w 100%. W trakcie dnia, przy zwiększonej temperaturze i ruchu czułam jego zapach, ale na tyle delikatny, że nie kolidował on z zapachem perfum. Nie zauważyłam, żeby pozostawiał ślady na skórze bądź na ubraniach, nie podrażnił mojej skóry oraz nie wysuszył jej. Jeżeli chodzi o opakowanie, to blokuje się je poprzez przekręcenie górnej części pojemniczka – jest to dla mnie nowość – ale dosyć wygodna, a brak zatyczki powoduje, że dezodorant zajmuje mniej miejsca np. w kosmetyczce. Podsumowując: dezodorant jest delikatny i jednocześnie skuteczny – obietnica marki została spełniona. Mogę z czystym sumieniem polecać ten dezodorant innym osobom.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz