niedziela, 26 sierpnia 2018

CD - DEZODORANT W SPRAYU - LILIA WODNA

Dzięki beautytester.pl otrzymałam do testowania dezodorant CD.
Według informacji o tym kosmetyku zamieszczonej na stronie beautytester.pl dezodorant zawiera naturalny wyciąg z lilii wodnej, zapewnia długotrwałe uczucie świeżości, pewności i pielęgnacji. Efektywny, aktywny system Deo gwarantuje ochronę przed nieprzyjemnym zapachem przez całą dobę, nie pozostawiając przy tym białych śladów na ubraniu. Przebadany dermatologicznie. Odpowiedni dla każdego rodzaju skóry. Nie pozostawia białych śladów. Nie zawiera soli aluminium.

  
Według mnie:
Zapach dezodorantu, jak dla mnie jest przyjemny – świeży i orzeźwiający, ale nie jest to zapach typu „cool water” tylko taki w kierunku kwiatowo-pudrowego. Po aplikacji dezodorant szybko wysycha, co jest dobrym rozwiązaniem dla osób, które wiecznie się spieszą. Jest łagodny dla skóry, nie wysusza jej, nie powoduje pieczenia, swędzenia i innych niepożądanych reakcji. Kolejną zaletą dezodorantu jest to, że nie pozostawia śladów na ubraniu. Kosmetyk sprawdził się u mnie bardzo dobrze – zapewnił mi trwałą świeżość oraz ochronę przed potem nawet podczas wysiłku. Jest to pierwszy dezodorant tej marki, jaki używałam, ale na pewno nie będzie ostatnim, tym bardziej, że w jego składzie nie znajdziemy soli aluminium, olejów mineralnych, barwników, silikonów, parabenów oraz innych mało sympatycznych „wynalazków”.



Dezodorant mieści się w opakowaniu, które posiada dobrze wyprofilowany przycisk, za pomocą którego rozpylany jest kosmetyk. Dzięki niemu aplikacja dezodorantu jest wygodna i nie przysparza jakichkolwiek kłopotów.

A jakie są Wasze doświadczenia z dezodorantami CD? Wiem, że są jeszcze inne warianty opakowań - w atomizerze i w kulce, próbowałyście któregoś z nich?

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz