środa, 20 czerwca 2018

INGRID - PALETKA DO KONTUROWANIA TWARZY


Paleta skomponowana w oparciu o uniwersalne odcienie, odpowiednie dla każdego koloru skóry, dzięki czemu uzyskamy efekt profesjonalnego, długotrwałego makijażu. Do kasetek dołączony został mini przewodnik z dokładną instrukcją modelowania twarzy krok po kroku.
Waga: 19 g (źródło: http://www.ingridcosmetics.com)




Do tej pory sporadycznie używałam produktów do konturowania i rozświetlenia cery. Dzięki tej paletce przekonałam się, jak wiele traciłam. Lubię aby mój makijaż wyglądał naturalnie, a ten zestaw do konturowania nadaje się do tego idealnie, pudrowe formuły zapewniają doskonałe rozprowadzenie i przyleganie kosmetyków do skóry. Róż ma ładny, świeży i ciepły odcień, a bronzer i rozświetlacz są dyskretne - wszystko idealnie ze sobą współgra, a kolory pasują do większości typów cery. Jeżeli chodzi o opakowanie to jest solidnie wykonane, otwiera się i zamyka bez problemu, a do tego ma elegancki wygląd. Bardzo przydatną rzeczą są dołączone „instrukcje” nakładania kosmetyku w zależności od kształtu twarzy. Ten kosmetyk z czystym sumieniem mogę polecić osobom, które tak jak ja zaczynają swoją przygodę z konturowaniem oraz wszystkim, którzy chcą aby makijaż wyglądał ładnie, ale nie przesadnie.


A jakie są wasze ulubione paletki do konturowania? Możecie coś polecić?

 

2 komentarze:

  1. Ciekawa ta paletka :-) Ja raczej używam pudru brązującego i rozświetlacza osobno :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja do tej pory przeważnie używałam pudru brązującego lub różu, ale dzięki tej paletce poznałam zalety tego typu produktów i chyba się na nie "przerzucę" :)

    OdpowiedzUsuń