sobota, 2 czerwca 2018

CeraVe - BALSAM DO SUCHEJ I BARDZO SUCHEJ SKÓRY

Zgodnie z opisem na opakowaniu balsam przeznaczony jest do suchej i bardzo suchej skóry  twarzy i ciała. Opracowany z dermatologami, balsam o bogatej formule, zawiera 3 kluczowe ceramidy i kwas hialuronowy, który wspiera utrzymanie prawidłowego poziomu nawilżenia skóry. Nawilża i wspiera odbudowę bariery ochronnej skóry twarzy i ciała. 
Zastosowano w nim technologię MVE - kontrolowany proces nawilżenia przez cały dzień.
Bezzapachowy, hipoalergiczny, niekomedogenny (nie zatyka porów).


Jeżeli ktoś, tak jak ja, boryka się z problemem suchej skóry, wybawieniem może być dla niego ten balsam. Opakowanie balsamu to plastikowy słoik, z którego dość łatwo  można wydobyć kosmetyk. Wprawdzie nie jestem fanką takich opakowań, bo często się mi zdarza, że nabrany na palec balsam z niego ucieka i ląduje na podłodze, to w tym przypadku, taka sytuacja nie miała miejsca. Dzieje się tak zapewne za sprawą konsystencji kosmetyku, która jest zwarta i dość gęsta. Dużym plusem balsamu jest to, że pomimo gęstej formuły bez oporów rozprowadza się na skórze, a do tego szybko i dobrze wchłania się. Skóra po nim jest gładka, jakby śliska, ale nie jest tłusta. Po ponad dwóch tygodniach używania zauważyłam, że moja przesuszona skóra wygląda o wiele lepiej, nie łuszczy się, jest miękka i ukojona. Niebawem wybieram się na urlop i wiem, że kosmetykiem, który po opalaniu będzie stosować cała moja rodzina, będzie właśnie ten bezzapachowy balsam.


Balsam sprzedawany jest w opakowaniach o pojemność 340 g w cenie 45,90 zł oraz pojemność 177 ml w cenie 28,50 zł
 
Moja ocena 5/5 choć mógłby być trochę tańszy, ale zapewne bywa w promocji ;)
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz