środa, 23 maja 2018

PŁATNE WYPEŁNIANIE ANKIET I TESTOWANIE PRODUKTÓW

Ponad rok temu zamieściłam post dotyczący stron internetowych, na których można "dorobić" poprzez płatne wypełnianie ankiet oraz stron, gdzie można testować produkty. Zaktualizowałam go i poniżej przedstawiam kilka stron, które sprawdziłam i wiem, że są warte polecenia

  • panele z ankietami:
zymetria.pl 
klubzdrowia.zymetria.pl
globaltestmarket.com 
 panelariadna.pl
 klubwidza.zymetria.pl
 reaktoropinii.pl

Stronki uszeregowałam, według mnie, od najlepszych (na samej górze)  do tych słabszych, gdzie ankiety wpadają rzadziej i więcej czasu potrzeba, żeby uzbierać punkty i wymienić je na nagrody.
  • testowanie produktów:
rekomenduj.to
trnd.com

2 komentarze:

  1. Ze względu na brak czasu nie korzystam z wypełniania ankiet. W sumie to bardzo ciekawy temat, gdyż wiele różnych opinii słyszy się o nim w sieci. Cieszy mnie fakt, że jesteś, jak wnioskuje zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wypełnianie ankiet nie zajmuje aż tak dużo czasu, pomimo że jestem zarejestrowana na kilku panelach, ankiet nie mam codziennie. Jednak mam swój cel i pieniądze "zarobione" na wypełnianiu ankiet odkładam na wyjazd do SPA. Od początku tego roku nazbierałam blisko 700 zł :)

    OdpowiedzUsuń