poniedziałek, 21 maja 2018

ZOTTARELLA - KAMPANIA TRND

Tym razem, dzięki trnd.pl,  mam możliwość wypróbowania nowej Zottarelii, czyli mozzarelli marki Zott. Jest to pierwsza w Polsce mozzarella bez GMO. Oznacza to, że jest ona wytwarzana z mleka pochodzącego od krów karmionych paszą wolną od genetycznie modyfikowanych organizmów i pochodzących z Europy. 

W ramach kampanii dotarła do mnie przesyłka, której zawartość przedstawiała się następująco:
  •  przewodnik projektu,
  • książeczkę z przepisami,
  • książeczkę badania opinii.



Jak to wcześniej bywało, w przypadku tego typu kampanii organizowanych przez TRND, produkty do testowania nie są  przesyłane bezpośrednio do testera, ma on do dyspozycji określony budżet za który powinien je kupić. 
Budżet w ramach tego projektu, to 35 zł. Za tą kwotę należy kupić Zottarellę Minis 150g (wersja Classic, Basilikum) i Ball 125g (wersja Classic, Basilikum, Light). Ja nie trafiłam w sklepie na żadną promocję i w ramach przysługującego budżetu kupiłam 6 opakowań Zottarelli Ball oraz 1 Minis. Zeskanowałam paragony, przesłałam je poprzez specjalną platformę i po kilku dniach dostałam na konto zwrot "zainwestowanych" pieniążków.



Ciesze się, że dbając o jakość produktów firma Zott poprzez niezależny instytut kontroluje zadeklarowanych przez dostawców mleka producentów pasz, dodatkowo firma otrzymuje od dostawców mleka próbki wszystkich zakupionych pasz i losowo poddaje je analizie w niezależnym laboratorium. Dzięki temu zarówno firma Zott jak i dostawcy mleka oraz my konsumenci posiadamy  przejrzystość i pewność, że pasze dla krów z których mleka powstaje Zottarella wolne są od GMO.


2 komentarze:

  1. Ciekawa akcja i produkty :-) Osobiście bardzo mi smakują :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie to jeden z lepszych produktów na rynku :)

    OdpowiedzUsuń