niedziela, 29 kwietnia 2018

AVON - TUSZ DO RZĘS BIG & DARING

Tym razem w moje ręce trafił tusz do rzęs Big & Daring od Avon.
Według producenta ma on za zadanie zwiększyć objętość rzęs i pogrubić je do 6x. Dzięki wygiętej szczoteczce dopasowuje się do rzęs i idealnie pokrywa je tuszem, a skoncentrowana formuła z kolagenem pogrubia rzęsy bez grudek.


Kilka razy "sparzyłam" się na kosmetykach od Avon i nie jestem specjalną fanką tej firmy, ale muszę przyznać, że ten kosmetyk sprawdził się u mnie bardzo dobrze. Po pierwsze nie obsypuje się, nawet po kilkunastu godzinach. Bardzo dobrze pokrywa rzęsy i pogrubia je, nie tworząc grudek i nie zlepiając ich. Szczoteczka jest dość gruba, ale ja osobiście nie miałam problemu z aplikacją, może dlatego, że ostatnio używałam Big Shot’a od Maybelline, który ma szczoteczkę do niego podobną, z tym, że prostą. Nie mam grubych rzęs, a przy tym tuszu wystarczyło jedno pociągnięcie, żeby uzyskać efekt, który mnie całkowicie zadowala. Dodatkowo tusz nadaje rzęsom głęboki, czarny kolor. Jedynym minusem, który zauważyłam jest to, że trudno się go usuwa, trzeba trochę popracować, żeby „pozbyć” się go z rzęs, może wynika to z tego, że tak dobrze do ich przylega? Ja z pewnością mogę go polecić!
Daję mu 5/5 pkt

A Wy co myślicie o tym tuszu, próbowałyście go już?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz