sobota, 10 czerwca 2017

TESTOWANIE PRODUKTÓW MARKI "GOSIA"

W ramach akcji testowania produktów marki "Gosia" dostałam:
  • folię z ucinarką
  • woreczki do pieczenia
  • ścierki łazienkowe dwustronne 
Dostałam cztery takie zestawy - jeden dla mnie, a pozostałe do rozdania wśród znajomych, aby w ten sposób stworzyć Klub Ambasadorek Marki Gosia. Po dwóch tygodniach testowania otrzymam e-mail z linkiem do ankiet. Należy go przekazać wszystkim członkom mojego klubu. Po wypełnieniu ankiety i napisaniu kreatywnej opinii przez wszystkie osoby z mojego klubu, będziemy miały możliwość wziąć udział w konkursie, w którym nagrodą jest nowość na rynku - podręczny mop stojący.


Przyszedł czas na podsumowanie:
Kto z nas nie zna takich sytuacji – śpieszysz się, musisz coś zawinąć w folię do żywności, a tu folia rwie się lub nie chce się oderwać.
Dzięki sprytnemu rozwiązaniu zastosowanemu w kartoniku do którego dodano ucinarkę, o takich sytuacjach można zapomnieć. Dzięki niej bez problemu i w łatwy sposób oddziela się folię od rolki, a kartonik pozwala na to, że nie trzeba szukać końca foli, gdyż jest on na wierzchu opakowania. 


Kolejnym produktem, który pozwala na szybkie uporanie się  z codziennymi wyzwaniami, jest dwustronna ściereczka, dzięki której sprzątanie łazienki stało się dla mnie czystą przyjemnością. Jedna jej strona pozwala na czyszczenie i mycie brudnych powierzchni i urządzeń, a za pomocą drugiej, bardzo chłonnej, można je wytrzeć i wypolerować – a wszystko to bez użycia detergentów! Cóż można chcieć więcej? 


Trzeci produkt, który również pozytywnie mnie zaskoczył, to woreczki do pieczenia. Przygotowane w nich potrawy są smaczne, aromatyczne, soczyste i zdrowe, a specjalny klips sprawia, że nie muszę pamiętać o tym, żeby nakłuć woreczek. Warte podkreślenia jest to, że woreczki są wytrzymałe i nie kruszą się podczas pieczenia, dzięki temu tłuszcz, czy soki nie wylewają się z nich, a naczynie, w którym jest umieszczony nie brudzi się, odpada więc jego szorowanie np. z przypalonego tłuszczu.


A Wam, jakie produkty pomagają w codziennych obowiązkach, macie jakieś swoje sprytne patenty?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz