poniedziałek, 20 lutego 2017

L'OREAL PARIS - TRUE MATCH THE FOUNDATION SUPER BLENDABLE - WIZAZ.PL

Portal wizaz.pl dał mi możliwość przetestowania nowej formuły podkładu L'Oreal True Match The Foundation Super Blendable dopasowującego się do skóry.
Opis produktu:
True Match to pierwszy tak doskonale dopasowujący się podkład od L`Oréal Paris. Gama 9 odcieni pozwoli każdej kobiecie znaleźć swój idealny odcień. Udoskonalona formula z olejkami eterycznymi i składnikami nawilżającymi dopasowuje się do odcienia i struktury skóry.
Składniki aktywne:
Nowe pigmenty - nowa formuła True Match została wzbogacona o trzy nowe hybrydowe pigmenty. Dzięki temu podkład True Match osiąga jeszcze lepsza precyzje kolorystyczna. Nowe pigmenty efektywnie dopasowują się do cieplej, zimnej i neutralnej tonacji skóry.
Olejki - rewolucyjne połączenie czterech olejków eterycznych dla wyjątkowego komfortu aplikacji i równomiernego wykończenia makijażu. Zapewnia doskonale rozprowadzenie podkładu, łatwość użytkowania i wyjątkowo sensoryczne doświadczenie.
Składniki nawilżające - nowa, kremowa formula zwiera kombinacje gliceryny, witaminy E i B5 dla wyjątkowego komfortu. Pozostawia skórę gładką i miękką w dotyku.
 

 Moja opinia:

Do testowania wybrałam odcień 1N, który doskonale pasuje do moje „zimowej” karnacji, kiedy po delikatnej opaleniźnie zostało mi tylko wspomnienie. Podkład jest lekki, ma rzadką konsystencję, ale dzięki temu dobrze się rozprowadza. Skóra po nim jest wygładzona. Jak na swoją konsystencję dość dobrze kryje, nadając skórze satynowe wykończenie. Po utrwaleniu sypkim pudrem podkład utrzymuje się na twarzy przez cały dzień. Kosmetyk nie wysuszył mojej suchej skóry. Opakowanie bardzo poręczne i eleganckie. Pompka działa dobrze, jednak jak dla mnie, cała „dawka” podkładu to za dużo i podkład zaczął się mi mazać po twarzy, dlatego zalecam ostrożność w dozowaniu.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz