niedziela, 12 lutego 2017

GARNIER - ŻEL MICELARNY 3w1 - WIZAZ.PL

Tym razem Wizaż dał mi możliwość udziału w preteście nowości kosmetycznej od Garniera - Żelu micelarnego 3w1. Tak, tak - żelu, nie płynu micelarnego 😀
Jest to multifunkcyjny żel do mycia twarzy, który nie tylko oczyszcza skórę, ale również usuwa makijaż z całej twarzy (w tym z oczu i ust) w jednym geście. Nowa formuła wzbogacona w ekstrakt z winogron oraz micele usuwa zanieczyszczenia i makijaż niczym magnes. Kojąca, bezzapachowa formuła, idealna do wszystkich typów skóry, również wrażliwej.
Testowany dermatologicznie i okulistycznie. 


Moja recenzja:
Ten żel micelarny jest idealnym kosmetykiem do szybkiego i dokładnego demakijażu. Nie byłabym sobą, gdybym po pierwszym użyciu nie sprawdziła jego skuteczności i nie nałożyła na twarz mleczka do demakijażu i nie przetarła twarzy wacikiem. No i przekonałam się, że żel działa w 100% – wacik był czysty :) Podczas używania żelu nie odczuwałam szczypania w oczy ani pieczenia, nie zaobserwowałam także podrażnień i ściągnięcia skóry, a skórę mam suchą. Po jego zastosowaniu skóra oprócz tego, że jest oczyszczona jest również przyjemnie gładka. Produkt ten, ma też za zadnie koić skórę. Ja tego nie zauważyłam, ale nie jest to dla mnie najważniejsze, ważne jest to, żeby żel usuwał dokładnie makijaż, a robi to doskonale! Niekoniecznie musi spełniać jakąś dodatkową funkcję. Opakowanie żelu wyposażone jest w pompkę, która działa bez zarzutu oraz dozuje odpowiednią do umycia twarzy ilość kosmetyku. Ten kosmetyk jest bardzo wygodnym, szybkim, a zarazem dokładnym sposobem usuwania makijażu, który bardzo się mi spodobał. 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz