czwartek, 1 września 2016

REVITALIFT LASER X3 - Klub L’Oréal Paris

Przy pierwszej kampanii się nie udało, ale lepiej później niż wcale, tym bardziej, że zapowiada się naprawdę ciekawie




czekam na przesyłkę :)

2 września

Już na drugi dzień od ogłoszenia wyników dostałam paczkę, w której otrzymałam:

  • krem na dzień Revitalift Laser X3 - 50 ml,
  • miernik efektów,
  • przewodnik,
  • list powitalny,
  • ulotki, do których dołączone są próbki kremu - 30 szt. 



Krem nadal stosuję, ale przyszła już pora na podzielenie się z Wami moimi odczuciami związanymi z jego używaniem:
Krem należy do takich, które mają konsystencję z tych bardziej gęstych, ale ten fakt wcale nie przeszkadza temu, żeby dobrze się wchłaniał i nie pozostawiał tłustego filmu na mojej skórze, która generalnie jest sucha. Chwilę po aplikacji spokojnie można na niego nakładać podkład, bo nie roluje się i nie waży. Zapach określiłabym na taki trochę syntetyczny, ale dość przyjemny. 
Po dwóch tygodniach stosowania zauważyłam, że moja skóra stała się jędrniejsza i dobrze nawilżona. Czy linie mimiczne i zmarszczki zredukowały się? Oceńcie to sami, poniżej trzy zdjęcia: z początku testowania, po 7 dniach i po 14:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz