poniedziałek, 13 czerwca 2016

AMBASADORKA ARTDECO

Czy 13-ty jest pechowy? Dla mnie tym razem raczej nie - dzisiaj dostałam informację, że zostałam ambasadorką Artdeco :)




17 czerwca 2016

Do przetestowania dostałam:
  • próbkę podkładu  Neutral 70 vanilla chiffon - 2 ml
  • próbkę bazy - 2 ml
  • mini mascarę  - 3 ml
Jestem trochę zawiedziona wielkościami próbek bazy i podkładu - pewnie starczą na jedną aplikację. No ale cóż, darowanemu...
Teraz pozostaje mi zrobić Minimal Make-up, a potem zdjęcie i walczyć o pełnowymiarowy podkład :)


Kosmetyki wypróbowane, poniżej moje recenzje o nich:

  • Make-up Base:  muszę przyznać, że jestem pod wrażeniem tego kosmetyku. Nigdy wcześniej nie używałam żadnej bazy pod makijaż bo, nie chcę się chwalić, ale moja cera jest w nie najgorszym stanie, a dużo osób określa ją, że jest gładziutka jak „pupa niemowlaka” ;) Ale do rzeczy: baza ma bardzo delikatną konsystencję, przez co bardzo bobrze się rozprowadza i szybko wchłania, nie roluje się. Po jej zastosowaniu moja gładka cera jest idealnie gładka, do tego nawilżona i promienna. Dodatkowo baza nadała jej wygląd wypoczętej i odprężonej, dzięki czemu, po jej zastosowaniu, stojąc rano przed lustrem poczułam się kilka lat młodsza, a to pozytywnie nastroiło mnie na cały dzień :) Kosmetyk jest bezzapachowy. Otrzymana do testowania próbka starczyła mi na 3 aplikacje, pełnowymiarowe opakowanie bazy ma pojemność 15ml – więc starczy na około 22 aplikacji. Przy cenie za opakowanie w Douglasie, za które trzeba zapłacić około 84,90 zł można wyciągnąć wniosek, że nie jest to zbyt tani kosmetyk. Czy wart swojej ceny? Pomimo, że kosmetyk wywarł na mnie bardzo duże, pozytywne wrażenie, za tą cenę raczej go nie kupię...
  •  Nude Foundation                                                                    
    Podkład ma delikatną kremową konsystencję, dzięki której idealnie się rozsmarowuje, nie tworząc efektu maski. Bardzo ładnie kryje niedoskonałości, wyrównuje koloryt cery, nadaje skórze świeży i gładki wygląd. Do tego ma bardzo przyjemny, delikatny zapach. Jest bardzo wydajny. 
    Pomimo tego, że mam jasną karnację, kolor, który otrzymałam jest ciut dla mnie za jasny, ale na zimę, kiedy będę "beldsza" mógłby być dobry. Kosmetyk przypadł mi do gustu, ale znowu pojawia się problem ceny – w Douglas kosztuje 115,00 zł – to dla mnie za dużo. Tym bardziej, że można kupić inne podkłady, które swoją skutecznością i właściwościami nie odbiegają zbyt daleko od tego z Artdeco - mam tu na myśli np. podkład z serii Giordani Gold firmy Oriflame - w promocji można go kupić już za około 30,00 zł.

    Niestety nie udało się mi zakwalifikować do II etapu i nie otrzymam pełnowymiarowego podkładu :( 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz