wtorek, 7 czerwca 2016

COLOUR CATCHER - KAMPANIA REKOMENDUJ.TO

Dzisiejsza wiadomość od rekomenduj.to:


17 czerwiec 2016 r.

Dotarła do mnie paczka ambasadora, która zawiera:

 

  • 1 duże opakowanie chusteczek Colour Catcher - 20 szt. - dla mnie :)
  • 15 opakowań po 10 szt. chusteczek - do rozdania znajomym 
  • 30 ulotek
  • Przewodnik Ambasadora
  • list powitalny 

Niepodważalne zalety chusteczek Colour Catcher:


Sposób użycia chusteczek jest bardzo prosty:
  • należy ją umieścić w bębnie pralki przed włożeniem prana,
  • dodać środek do prania i uruchomić pralkę,
  • po zakończonym praniu chusteczkę i ubrania należy natychmiast wyciągnąć.



Moje pierwsze pranie z użyciem chusteczek - kolor złapany :) 



Przyznaje się, że przed pierwszym praniem miałam poważne obawy, czy chusteczki rzeczywiście zadziałają, jak widać niepotrzebnie.
Moje białe rzeczy po wyciągnięciu z pralki, nadal były białe, choć prałam je m.in. z niebieskimi, żółtymi i zielonymi.
Nie zadawałam sobie sprawy, że tak niewinnie wyglądające chusteczki, mogą tak ułatwić życie. Do tej pory zbierałam (nieraz bardzo długo) ubrania w jednym odcieniu, żeby móc załadować pełną pralkę - jestem oszczędna i uruchamianie pralki dla kilku rzeczy nie wchodzi w rachubę, nie lubię też prać ręcznie, więc czekałam aż nazbieram odpowiednią ilość prania. Teraz już tego nie muszę! I to bardzo mnie się podoba :)


Produkty K2r dostępne są jeszcze w innych wersjach:
  • Intensive White - utrzymują biel ubrań i zapobiegają ich szarzeniu,
  • Saszetki 2 w 1 Colour Catcher + odplamiacz - jest to połączenie chusteczki Colour Catcher z silnym odplamiaczem,
  • Saszetki  2 w 1 Intensive White + odplamiacz - jest to połączenie chusteczki Intensive White z mocą silnego odplamiacza,
  • Środek do czyszczenia pralek 3 w 1 Washing machine cleaner - usuwa osad z kamienia oraz pozostałości środków piorących.
#zlapKolor


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz