niedziela, 28 października 2018

SOMAT GOLD - TABLETKI DO ZMYWARKI

Kolejna kampania, w której mam zaszczyt uczestniczyć organizowana jest przez rekomenduj.to. Tym razem testuję nowe tabletki do zmywarki SOMAT GOLD. 
Paczka ambasadora, którą otrzymałam, zawiera:
  • opakowanie tabletek 36 szt.,
  • 30 ulotek i pojedynczych tabletek do rozdania wśród znajomych



Tabletki posiadają ulepszoną formułę, która wnika i usuwa uporczywe zabrudzenia, takie jak: włókna zaschniętych płatków czy przypalone resztki jedzenia.
Tabletki znajdują się w rozpuszczalnej folii, dzięki której nie trzeba już męczyć się  z jej odpakowywaniem , tabletkę wyciąga się z opakowania i od razu wkłada do zmywarki!!!



Po dłuższym czasie używania tych tabletek stwierdzam, że są one dość skuteczne. Niejednokrotnie zdarzyło się mi sprawdzić ich działanie w "trudnych" sytuacjach, kiedy w zmywarce zagościły naczynia z zaschniętym jedzeniem - Somat poradził sobie z tym wyzwaniem bardzo dobrze - naczynia były czyste i świecące. Wprawdzie nie próbowałam ich działania na krótkim, 30 minutowym, programie, tylko na tym który zwykle stosuję, ale dzięki temu miałam porównanie, bo tabletki, które wcześniej stosowałam nie zawsze sobie radziły z tym problemem.
Jeżeli chodzi o cenę, to nie są to najtańsze tabletki do zmywarek, ale warte swojej ceny, no i zawsze można "zapolować" na jakąś promocję, wówczas można mieć doskonałą jakość w niskiej cenie ;)



Moja rodzina, znajomi i ja już sprawdziliśmy jaki jest #EfektSomat, a Wy już sprawdziliście???

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz