sobota, 7 października 2017

POCZUJ MĘSKĄ NATURĘ, CZYLI KAMPANIA LE PETIT MARSEILLAIS

Kolejna kampania Le Petit Marseillais rozpoczęta 😀
Dzięki niej możemy poznać nową linię kosmetyków, które przeznaczone są dla mężczyzn.
Paczka, którą otrzymaliśmy zawiera jeden z trzech męskich żeli pod prysznic, upominek dla mnie - również żel pod prysznic oraz przewodnik.



Nowe żele dla mężczyzn, stworzone zostały do codziennej
pielęgnacji skóry i włosów - łagodnie oczyszczają, sprawiając, że skóra staje się nawilżona, a włosy pachnące. Żele można również stosować do mycia twarzy.




Nikt dokładniej nie opisze działania żeli, jak sami mężczyźni. Oto kilka reakcji, które usłyszałam od tych, którzy je używali:

"Jest  super świeży i aromatyczny"

"Czuję, że dba o moją skórę, dodaje energii i sprawia, że jestem gotowy na nowe wyzwania"

 "Pozostawia uczucie świeżości i nawilżenia, zarówno włosom, jak i skórze"

"Moja skóra jest miękka i odświeżona"

Nic dodać, nic ująć - panowie najlepiej wiedzą co jest dla nich dobre 👍

 #poczujmeskanature #ambasadorkalpm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz