piątek, 13 września 2019

EVREE - Hand Care Max Repair - Regenerujący krem do rąk

Krem znajduje się w tubce z zamknięciem na „klik”, które działa bez zarzutu do ostatniego wyciśnięcia. Choć opakowanie jest trochę „sztywne” to krem aplikuje się z niego dobrze. Krem ma biały kolor i jak dla mnie idealną konsystencję – nie jest wodnisty (nie rozpływa się), ani nie jest zbyt gęsty, co utrudnić by mogło rozsmarowywanie kremu na rękach. Ma delikatny zapach, którego nie potrafię do niczego porównać. Kosmetyk jest lekko tłusty i aby całkowicie wchłonął się w skórę trzeba trochę popracować, jednak dzięki temu mam pewność, że rozsmarowałam go po wszystkich zakamarkach dłoni ;) Aby spełnił swoje zadanie nie trzeba go aplikować w dużych ilościach, co powoduje, że starcza on na długo.



Jeżeli chodzi o skórę moich dłoni, to mam z nią największy problem w trakcie zimnych miesięcy – wówczas jest przesuszona i niekiedy pęka – niestety w tej sytuacji krem się nie sprawdził, nie dał rady zregenerować skóry, ani zapobiec jej przesuszeniu. Sprawdził się za to idealnie w trakcie ciepłych miesięcy – sprawił, że skóra moich dłoni stała się miękka, gładka i miła w dotyku. Kosmetyk nie podrażnił ani mnie nie uczulił.
Pomimo, że krem posiada sporo zalet, to nie stał się moim ulubieńcem i raczej nie kupię go ponownie.


Moja ocena 3/5 pkt

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz