piątek, 15 kwietnia 2016

ANTYPERSPIRANT DOVE ORIGINAL W AEROZOLU - WIZAZ.PL

Na wizaz.pl zgłosiłam się do testowania antyperspirantu DOVE Original w aerozolu. No i udało się, zostałam jedną z 250 testerek :) 



22 kwietnia 2016

Z działania dezodorantu byłam w 100% zadowolona do momentu, aż nie poszłam na zajęcia sportowe. Niestety ten dezodorant "do zadań specjalnych" się nie nadaje. Już po półgodzinnych ćwiczeniach czułam, że jestem spocona, a pod koniec zajęć czułam od siebie nieprzyjemny zapach. 
Z pozytywów: dezodorant nie podrażnił skóry pod pachami i nie wysuszył jej, jego zapach przypadł mi do gustu - jest delikatny i neutralny, jakby kremowy, a opakowanie jest wygodne w użyciu. Czy zakupię ten dezodorant? - może wtedy, kiedy będzie na niego dobra promocja. Ale wtedy na pewno nie będę go używać przed intensywnym wysiłkiem fizycznym, w takich sytuacjach postawię na dezodorant bardziej skuteczny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz